حساب کاربری

لطفا از حروف a-z,A-Z,0-9 استفاده نمایید - حداقل 5 کاراکتر

حداقل 8 کاراکتر

سوالات متداول کاربران

آیا می‌توانم برای شخص دیگری از چگاسه خرید کنم و سفارش تحویل آن شخص شود؟

بله هنگام ثبت سفارش آدرس و مشخصات شخص مورد نظر را وارد کنید

ممکن است پرداخت اینترنتی ناموفق باشد، ولی مبلغ از حساب من کم شده باشد؟

گاهی ممکن است در هنگام پرداخت شبکه بانکی قطع شود و پرداخت ناموفق انجام شود. اما در این مواقع جای نگرانی وجود ندارد. در این حالت معمولاً پول شما در حساب‏‌های میانی بانک است و خود بانک مغایرت‏‌ها را رفع کرده و مبلغ را به صورت خودکار به حساب شما برگشت می‌‏دهد.

کالاهایی که موجود نیستند، چه زمانی در سایت برای فروش عرضه خواهند شد؟

بله، پس از انتخاب کالاهای موردنظر و اضافه کردن آنها به سبد خرید، ثبت سفارش در 3 مرحله تکمیل خواهد شد: 1) ورود به چگاسه، 2) اطلاعات ارسال سفارش، 3) اطلاعات پرداخت. در مرحله اطلاعات ارسال سفارش و بخش آدرس، شما می‌توانید آدرس و مشخصات تحویل گیرنده سفارش را وارد کنید.

سفارش‌ها چه زمانی به پست تحویل داده می‌شود؟

سفارش ها پس از طی کردن مراحل تایید و پردازش به پست تحویل داده می شود

اگر کالای ارسال شده با آنچه سفارش داده‌‏ام و یا آنچه در سایت دیده ام مغایرت داشت، چه اقدامی باید انجام دهم؟

با پشتیبانی سایت جهت مرجوع کالا تماس بگیرید

چطور میتوانم سفارشم را پیگیری کنم ؟