حساب کاربری

لطفا از حروف a-z,A-Z,0-9 استفاده نمایید - حداقل 5 کاراکتر

حداقل 8 کاراکتر

فروشنده شوید

سوالات متداول کاربران

چطور درخواست خود را جهت مرجوعی کالا به شما اطلاع دهم؟

شما میتوانید از طریق فرم درخواست مرجوعی در پروفایل ، صفحه تماس با ما و تلفن درخواست خود را ثبت نمایید.

میتوانم سفارش خود را در محل پرداخت کنم؟

بله شما میتوانید سفارش خود را هنگام تحویل کالا پرداخت کنید، در برخی موارد امکان پرداخت سفارش در محل وجود ندارد که در صفحه روش های ارسال و پرداخت قید شده است.

شرایط کلی خرید و بازگرداندن کالای سوپر مارکتی به چه صورت است ؟

لطفا صفحه شرایط بازگرداندن را مطالعه کنید

چطور میتوانم سفارشم را پیگیری کنم ؟

1- وارد سایت چگاسه شوید. 2- روی گزینه پنل کاربری و بعد سفارش های من کلیک کنید. 3- در این قسمت با زدن روی فلش میتوانید جزییات سفارش خود را ببینید.

چرا سفارشم دو مرسوله شده است؟

تعداد مرسوله ایجاد شده بدلیل نوع کالایی است که توسط شما سفارش داده شده است.

روند رسیدگی به درخواست مرجوعی کالا چگونه است؟

پس از بررسی علت مرجوعی توسط کارشناسان خدمات پس از فروش هماهنگی لازم با شما جهت مرجوع وجه ، صورت میگیرد.

چطور میتوانم سفارشم را لغو کنم ؟

شما میتوانید با مراجعه به پروفایل خود {از طریق وب سایت} سفارش یا مرسوله ایی که از ارسال آن منصرف شدید را لغو نمایید. و یا با پشتیبانی چگاسه تماس بگیرید