حساب کاربری

لطفا از حروف a-z,A-Z,0-9 استفاده نمایید - حداقل 5 کاراکتر

حداقل 8 کاراکتر

فروشنده شوید

آموزش ایجاد محصول در پنل فروشندگان چگاسه

در این مقاله افزودن محصولات در پنل فروشندگان چگاسه آشنا خواهیم شد

۱-وضعیت محصول

  • – آنلاین به معنای این است که محصول منتشر شده و برای کابران قابل مشاهده است
  • – در انتظار برسی به معنای این است که محصول برای مدیریت ارسال شده است و باید توسط مدیریت تایید شود
  • – پیش نویس به معنای این هست که محصول هنوز منتشر نشده است

۲- عنوان محصول

عنوان محصول در واقع نام محصول است که انتخاب عنوان محصول باید نکات زیر را رعایت کنید

  • – عنوان محصول نباید بیشتر از ۱۱۰ کلمه باشد
  • – دعنوان باید طرق ساختار زیر باشد
  • – نوع محصول (بر مثال:کفش)+جنسیت (بر مثال زنانه)+برند محصول (بر مثال: کانورس) + مدل محصول (بر مثال: بتمن)+ حجم یا مقدار محصول
    (بر مثال: ۱۰۰ میلی لیتر)
  • – هر یک از این ساختار اختیاری هست و در صورت داشتن باید نوشته شود
  • – عنوان نمونه مورد تایید : کفش آل استار ساق بلند کانورس مدل بتمن

۳- نوع محصول

دو نوع محصول وجود داره که عبارت از: محصول ساده و محصول متغیر

محصول ساده: محصولی است که مشتری برای خرید نباید ویژگی هایی مانند رنگ، سایز، مقدار و … را انتخاب کند.

محصول متغیر: محصولی است که مشتری برای خرید حتما باید ویژگی هایی مانند رنگ، سایز و … انتخاب کند. تنظیمات مربوط به محصول متغیر در ادامه گفته خوهد شد.

۴- دسته محصول

برای هر محصول باید یک یا چند دسته بندی انتخاب شود. برای مثال کفش ورزشی عضو دسته مد و پوشاک»کفش» کفش ورزشی است. که لازم است هر سه دسته ذکر شده انتخاب شود.

۵- برچسپ محصول یا تگ

برای هر محصول باید حداقل ۴ تگ و حداکثر ۱۵ تگ انتخاب شود، انتخاب تگ باعث می شود محصول شما در جستجو ها نتیجه بهتری بگیرید. برا مثال : خرید کفش، کفش ورزشی، کفش خوب، کفش با کیفیت و …

۶- تصویر شاخص یا تصویر محصول


برای هر محصول باید یک تصویر شاخص که نمایان گر محصول می باشد. انتخاب شود. بکگراند تصویر محصول باید سفید باشد، محصول دقیقا در مرکز تصویر بگیرد و تصویر باید دقیقا در سایز ۵۰۰px در ۵۰۰px و حجم آن نباید بیشتر ۷۰ کیلوبایت باشد.

۷- گالری محصول

هر محصول باید حداقلا ۲ عکس گالری محصول داشته باشد. تصویر گالری محصول هم باید خصوصیات تصویر شاخص را داشته باشد، با این تفاوت که در تصویر گالری محصول نیازی نیست که بکگراند تصویر سفید باشد.

۸- کتابخانه پرونده های چند رسانه ای

پس از کلیک بر روی افزودن تصویر برای محصول کتابخانه پرونده های چند رسانه ای برای شما باز میش شود که تصاویری که آپلود کردید برای شما نمایش داده می شود.

۹- آپلود تصویر جدید

از این قسمت می توانید تصاویر جدید را آپلود و به کتابخانه پرونده های چند رسانه ای خود اضافه کنید و از آن برای تصویر محصول استفاده کنید.

۱۰- شرح کوتاه

این قسمت نیازی به پر کردن ندارد و آن را نادیده بگیرید.

۱۱- توضیحات

از این قسمت شما می توانید برای مصحول توضیحات و نقد و برسی بنویسید.

۱۲- موجودی و مدیریت انبار

شناسه: در صورت موجود داشتن بارکد یا کد محصول، آن را در این فیلد وارد کنید.

مدیریت موجودی محصول را فعال کنید: با فعال کردن این گزینه آیتم هایی که در تصویر می بینید نمایش داده می شود، آستانه کاهش محصول به معنی این است که تعداد موجودی محصول به چند عدد رسید به شما اطلاع بدهد، تعداد موجودی به معنی این است که شما چه تعداد از این محصول برای فروش دارید، اجازه به برگشت سفارشات به معنی این است که محصول قابل مرجوعی باشد یا نه

۱۳- مالیات و حمل و نقل

با فعال کردن گزینه«این محصول نیاز به حمل و نقل دارد» آیتم های که در تصویر مشاهده می کنید برای شما نمایش می دهد. در صورت داشتن ابعاد و وزن محصول آن را در فلید های مربوطه وارد کنید. نیازی به تنظیم کلاس حمل و نقل نیست.

چگاسه
ارسال دیدگاه